poniedziałek, 19 września 2011

Witam :)

Pozdrawiam wszystkich a w szczególności tych którzy właśnie uczą się geografii ;)

Moja '' choroba '' nasila się z godziny na godzinę. Ehh... Life is brutal ;/
Niestety jutro muszę iść do szkoły, ponieważ w tym roku miałam postanowienie aby brać udział w życiu szkoły :D A więc zgłosiłam się do szkolnego sklepiku. Ponieważ nasza szkoła jest dofinansowana ( i zbudowana ) przez Unię Europejską to nie ma pozwolenia na zwykły sklepik, więc muszą go prowadzić uczennice/uczniowie... Do końca miesiąca trzeba też zgłosić 3 osoby z klasy, które będą startować w wyborach Samorządu Uczniowskiego. Może też będę startować, ale jeszcze tak nie wiem do końca ( bo jest to przecież duża odpowiedzialność ). Na dzień dzisiejszy wystarczy mi rola skarbnika w klasie ;)

Dzisiaj nie ma outfitu, ale dodam jakiś stary ;D



 Hahahahhahahaha ;D RYBKA! Umiesz to zrobić ? Jesteś mistrzem ! :D
U mnie na lekcjach taki wyraz twarzy króluje ;)
( Ja niestety nie umiem tego w pełni zrobić )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz