środa, 21 września 2011

hello ;)

Informatyka;)
Podejrzewam, że wszystkie osoby które uczęszczają do szkoły uważają ten przedmiot za najlepszy ;D
Ja osobiście należę do grona ludzi, którzy Kochają ten przedmiot... ;D
Mamy wielbionego przez wszystkich Pana A.A ( hahahahaha )
Oczywiście wszyscy właśnie odwiedzają strony typu fb, nk, demotywatory itd,itp.
Ja wolałam napisać nowy post, ponieważ wczoraj nie miałam już czasu aby tutaj zerknąć. Ale obiecuję, że będę tutaj wstawiać prawie codziennie notki, zdjęcia. Mam też plany co do dodania jakiegoś filmiku ;) Ale jak na to chwilę to nie mam pomysłu na jaki temat...

A wracając do wczorajszego dnia.. :D
Miałam totalne urwanie głowy.. Ehh... Życie :/ Ale zawsze mogło być gorzej, choć lepiej też mogło by być :))
Kiedy wreszcie doszłam do domu i się najadłam zabrałam się za robienie lekcji. W miarę szybko je ogarnęłam.. Później nawiedziła mnie Monika ( bohaterka poprzedniej notki )
i Zuza. ;) Z planem pożyczenia ode mnie książki od biologii i geografii... Dzień nie byłby zaliczony do udanych jeśli nie było by śłiiiit foci na białej ścianie :) hahahaha .... Ale zdjęcia dodam jak będę w domku ( może.. ) :))

Już kończę, ponieważ zaraz będzie dzwonek...
A więc życzę Wam miłego dnia ! :)




Estera.
xoxoxo

( trochę jesteśmy ( Monika i ja ) na tym zdj nie ogarnięte )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz